google8a74ce583628fc0b
free site design templates
el_docum.png

МОДУЛЬ «ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ»

Модуль Електронний документообіг призначений для обміну первинними документами з контрагентами (обмін рахунками, актами та податковими накладними).
Модуль дозволить назавжди забути про довгийі незручний цикл завірення первинних документів та їх доставки контрагентам. 

Переваги роботи з модулем Електронний документообіг:

  • обмін юридично значущими документами з накладанням кваліфікованого електронного підпису;
  • необмежена кількість документів - фіксована ціна;
  • взаємодія з будь-якою обліковою системою;
  • автоматична обробка документів;
  • створення власних шаблонів документів;
  • експрес-cповіщення про отримання документів;
  • упевненість в оригінальності документа - підтверджена законодавством України;
  • контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах;
  • економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву);
  • простота і зручність у використанні (досить базових знань роботи з комп'ютером);
  • соціальна та екологічна відповідальність як частина позитивного іміджу Вашої компанії.

Тарифи на все програмне забезпечення представлені в таблиці на сторінці Медок.

Вартість модуля Електронний документообіг - 1440 грн/рік.

volni